Jumaat, 1 Ogos 2008

SURATAN atau KEBETULAN??

Kalau tani memakai warna baju yang sama without planning..Adakah itu satu kebetulan atau petunjuk dari Allah?:)

as i've told earlier..Kami dipertemukan di rumah Allah & kami selalu memakai warna baju yang sama..Masa atu bulan Ramadhan..Bulan yg suci ani tah kami selalu berjumpa..Pada mulanya,kelibat dirinya langsung tidak ku peduli since my sister menaruh minat arahnya..So,aku pun malas ingau lah..

But then,hatiku tertarik untuk memerhatikannya & menyelami budi pekertinya.Kami selalu memakai warna baju yang sama mcm bejanji..Hehe. Aku ada jua pernah TEST my mind..Aku plan pakai orange that night..Sekali ia pun pakai orange jua. I was like "uh-oh..Kenapa sama ani.." and masa aku meliat ia, ia pun meliat aku. I can feel that kami sama2 terkejut!! Kami dua saja pakai orange wah..Hehh..

And ada lagi, masa arah my brother's bestfriend nikah+sanding, i wear baju kurung hitam and ia pun pakai HITAM jua!! Eyy..Apa nii..

Ada lagi..Kami pakai pink..Putih..Biru..Semuanya kami inda rancang..Adakah ini suratan or kebetulan saja??

tapi semuanya cerita dulu lah..If sekarang, kami kan berjanji pakai baju warna apa..Hehe..
And if this relationship still going on, this Raya kami plan pkai wrna orange. I dnt knw why'd he choose that colour.. i wonder why.. :)

Tiada ulasan: