Ahad, 10 Ogos 2008

Jerawat di pipi

Hari ini 11.08.08 (Isnin)
06.25am

obviously,people hates monday morning.Aku pun jua..But today,aku awal bangun though aku kelat sembahyang subuh. (krg qada) huhu.And yah,masa cuci muka aku liat cermin, eyy..Masih ada jerawat di pipi ani..I don't mind pulang of having this jerawat since ia kecil saja sizenya haha

cakap pasal jerawat ni,i have a friend..ia cakap if ada tumbuh jerawat di pipi ertinya ada orang rindu. Hey,siapa rindu aku ah??Hehe tapi bnrlah and aku tau siapa orangnya.. Jeng jeng..Huhu

i know its been a while kami inda jumpa..Macam entah ah..Jaranglah sudah kan jumpa..I do miss him jua walaupun aku a bit bother,why did he lie..I'm hoping he'll tell me the answer soon..(very soon)

missing him doesn't mean aku lupa Suhaidi.He owns my heart..And i'll never forget him. Masa tu i told mama that Suhaidi kursus SPSS (i don't mention his name though) and mama macam reluctant saja. Mama cakap,"biar tia jodohnya orang kerja Setia jua" terdiam jua ku tu..='( bah bah,kalau catu baiktah ku kerja SETIA jua heheh nada wah..I'll try to achieve my dreams!

i gtg now,aher sudah..Skulah lagi ni..Huhu

Tiada ulasan: