Khamis, 7 Ogos 2008

mimpi

i don't have any catatan yesterday pasal aku busy..And my brother accident masa he's otw to fetch me up from school.Luckily he's okay..Alhamdulillah..Kereta saja..And duit..4K wah kan dkeluarkan untuk ngusai..Gxla..

Emm..Dimalam aku mimpi..Well,i don't understand actually mimpiku tu..Aku mimpi i was looking for my friend,kan bawa ia jalan sekali when aku krumahnya..Nada orang..Aku masuk lagi biliknya..Inda btantu..Biliknya tu hancur,semua bajunya nada..Hancur biliknya as if he was in a rush kan tinggalkan rumahnya.Then,arah meja aku nampak keychain yang ku bagi ampai2 dsana..Bkn tercicir tu caranya ampai2 a tapi sengaja dtinggalkan..I was sad dalam mimpi atu.. :(

hmm..Kenapa mimpi catu a?Is it true yang ia kan tinggalkan aku?Why?..Its not that kami bercinta.We're just a friend..When he & his girlfriend okay sdh,he started to forget me.. So sad..

Tiada ulasan: