Khamis, 14 Ogos 2008

I Want You

Today, Thursday 14.08.08 (23:08)

i usually update my blog aher.Well i kinda treat my blog macam my diary. Bukannya ada orang liat pun.Its just me.

Hari ni aku qada puasa. Ngaleh jua eh inda minum&makan a.Hehe. Lemah seluruh badan. Hee. Um,tadi dskulah aku tdor..(Masa lunch lah bukan masa belajar) tired & sleepy berabis wahh..

Petangnya i spend my time surfing internet. Visiting blog-bruneians yang pakar in photography. Handal-handal wah dorang. I wish i could be one of them though i know its payah. Hehe. We'll see cana nanti.

Emm,tadi ke masjid..So macam biasa lah..And yang duty tadi was imam Hj Zainul. And ada kawanku sana. Sakit hatiku ah if liat ia & he act macam nada. So,aku apa lagi..Buat macam nada jua lah. As if kami inda kenal..I don't know why..Sasak ku..(i'm sorry)

tadi abang text aku and kami cerita-cerita about life kami. And so,since this saturday,16.08 (both of us should celebrate our 1year anniversary tapi we're putus udah) iatah aku pun cakap pasal ani lah..Its frustrating tapi i have to say sorry..I told him to wait for me until the time is right. I still love him..Aku kan balik arahnya but will he wait for me??Masa aku cakap pasal ani ia diam saja & try to elak. Aku inda tau apa ia mau. Abang inda pernah gtau wah. Semua abang simpan='(
if u sudah found someone abang, please tell her apa yang abang rasa. Jangan abang simpan. Orang indakan tau abang kalau abang inda share. I want to know more about you tapi you made us as a magnet. I'm the south pole and you mau jua jadi south pole. How can we continue this relationship if you never tell..Never gtau apa yang abang rasa..Sakit abang,syg liat abg catu..:'(

<<..i love you..>>

Tiada ulasan: