Ahad, 3 Ogos 2008

please stay with me forever!

i pick this topic because..i found that it is irrelevant..Kalau tani minta pun urang tu untuk stay with tani forever,inda jua dapat tu..'forever' apa??Manada 'forever'..I will always love you 'forever' apa tu?Manada tu..Cakap ganya tu..:)

ouch..Sakit ta jua heart ku ni..Oh yah,aku otw sekulah..And today aku akhir..My mum marah2..My bro pun marah2..Aku pun tadi marah jua haha.(Sorry Ma..) Huhh..Payah you know.. :) atu lah, being single ani payah..Bukan ku inda pernah cuba kan mencintai seseorang lagi,kesian yang batah sudah tunggu aku..Tapi entah..Payah ku kan buang cinta lamaku tu..Aku pernah minta ia stay with aku walaupun kami inda lagi together tapi ia inda mau..='( aku yang salah..
i'm sorry..i'm sorry..i'm sorry..='(

pantai lagi buleh berubah..Apa lagi tani,manusia ani kan..Eh tadi aku liat mukaku in the mirror..Wahh!!Gemuk eh heheh..Makin frust makin gemuk ta pulang huhu..

Lets go back to our topic 'please stay with me forever' iatah ni for those yang baca my blog,keep on reading..Prove it to me yang 'forever' ni will remain 'forever'

today,04.08.08..Me and my ex should be four years tapi ye lah,nada jodoh..:) takecare guys..

Tiada ulasan: