Selasa, 5 Ogos 2008

apa erti CINTA?

Pukul 11.33pm (o5.o8.o8)
today..Malam ni i spent my time cerita2 with my ex..He asked me 'apa erti CINTA?' ey, i was blank..Mana ku tau tu..i've never talked about love ever since we broke up.Pernah pulang tapi i've never really expressed my opinions on it.Aku dengar pendapat orang saja,mostly kawan-kawanku.And so,aku jawap..'cinta perlukan pengorbanan' & 'dalam menunggu cinta,masa hanyalah waktu' semua jawapanku sama dgn jawapanku dulu masa before kami putus..

Then,aku pun tanya ia lah..Pendapatnya apa..Ia cakap perasaan cinta ni datang dari hati bukan dari mulut seseorang. (i agree with that) lagi ia cakap, cinta perlu persefahaman..Katanya its normal if kelaie-kelaie pasal kelaie tu menunjukkan tani sayang pasangan tani.Cemburu tandanya sayang..Yea, ani pun aku setuju..

Aku pun ada rasa jeleous jua if ku missed call ia but his number is busy..Walaupun hakikatnya kami 6bulan sudah putus..Oh help,,i really can't forget him..And tadi,ia salah text wah..Tiba-tiba saja hatiku sakit..Emm..

Aku akui,aku lemah in expressing the real me..What i want..Dari damit sudah aku dididik not to burden other's life..Bahagiakan orang lain dulu before bahagiakan diri tani..Its not that mama directly taught me catu but it is how i interprete my situation msa tu inside me (brain+heart)
i tried to express it tapi aku inda pandai..
Sakit hati ku,kalau disimpan sakit berabis..
Kadang-kadang aku salahkan mama.But i know i was wrong. It's me yang salah. Bukan mama..

Selama 17tahun 10bulan aku bernafas,puas sudah ku mengalah..Untuk orang yang ku sayang,aku sanggup mengalah.Kami putus bukan sebab kerelaan kami (aku puas menangis) tapi bukan jua terpaksa..Aku yang buat keputusan ani :) aku takut,aku kan menyusahkan ia..Aku sayang ia..Aku inda mau sakiti hatinya..Aku inda tau cna kn luahkn perasaan ini..

Maafkan aku..

Tiada ulasan: