Jumaat, 1 Ogos 2008

Bilik Putih

Pernahkah kamu membayangkan diri kamu berada di bilik putih?
Mempunyai perasaan yang bercelaru?
Memutuskan satu keputusan yang sukar?

Well, aku pernah..Membayangkan aku berada di bilik putih..Aku melihat sekeliling semuanya putih..Dan fikiran berlegar-legar,perasaan bercelaru..Dalam situasi teruk ini,aku mengimbangi keputusan :)

lama juga aku membuat keputusan dan akhirnya, aku sedar..aku mencintainya bukan kerana 'cinta' tapi menginginkan cinta yang terbina bersama Suhaidi dahulu tetap utuh.Aku menginginkan cahaya yang akan menyinari cintaku..Yang akan menghuni cintaku..Agar cintaku tidak kekeringan,tidak dimamah anai-anai..

Dia hanyalah teman.Tempatku bersandar tatkala ku kelemahan dan kesunyian..Dia juga mempunyai sejarah hidup sendiri. Tapi,masa ku gtau ia.."you are my ex boyfriend's reflection" ia marah arahku and aku tau ia frust..ia ckp "walaupun you bayangkan me ani ur ex tapi i'm happy. Happy to be with you."
aku dalam dilema..Tolonglah hambaMu ini,ya Allah..

Tiada ulasan: