Sabtu, 15 November 2008

so-called "FUN" at language lab

hari ni nada siuk lah, except for PS, Lunch & English haha.
the fun of big-two (tho' chance tipis to win, kalah saja)
scrabbling thing arah language lab (everyone gone wild 'duhh')
Language lab, as usual.. if ada si Man, syidah & meza, semua dorang ni memanat. tapi siuk lah..
Below, scrable yang sepatutnya kami main but syidah ckp buat saja nama tani & gambar. so, this is it. kinda cute..hehe (garu-garu kepala^,^nama si Mimi missing ni!!!)




hahaha, there they are + me, aku macam ambuk lah kan sana. haha. si Mimi inda mau gila pasal ia MP, takut arah cigu.. huhu


Align Centreni aku sampat pose lah untuk blog ku yang boring ni, haha. Aku with Sai, a friend of mine.

Meza & Ezyan. Gambar curi-curi...


Syidah, bilbil's gurlfie...


Manisa & Mimi...
aku baru jua kenal Mimi and Sai, after kami combine class. the students who qualified to enter gp went arah gp class, and the remaining tinggal with us. Iatah start that day, aku baru kenal with Mimi + Sai... and others...



Having lots of friends can slightly kill my loneliness...hehe
aku sayang dorang, they're dreadfully COOL!!!




Tiada ulasan: