Sabtu, 22 Ogos 2009

on & off

back again...
for how long ah??
hmm...

Today's the 2nd of Ramadhan and as expected,
ramai datang terawih.
However,celebration this year wasn't that 'live' as to compare dgn previous years punya...
i don't know why...
was it my own self-thinking or semua pun dapat rasa jua?...

Next,
2009 is a bad year for me...
banyak sial thing happened to me,OCCASIONALLY...
*i fucked up my life...twice...by hating my ex tapi inda dapat and seeing my closest friend kahwin (happy for him but at the same time,sedih jua)
*makin basar,mcm2 tia dpintanya perasaan+hati ni...hari2 kan minta belai...(HAHA) and so,i have to jaga my hati dgn banyak2 selawat+zikir2
*my family...if diikutkan hati,mungkin family relation kami semakin tegang...
harap2 inda...
W/pun its a bad year,
ALLAH tu adil kan...
2009...membuka ruang akademikku...
Well so far,aku okay with my study...
And starting now,i've to work harder...AS exam inda lagi lama...
i'll try to get A lah for geography...
hehehe...payah tu yo...
sociology pun...mesti A jua...
and if dapat,GP jua...B kah saja...

Mama once said,"tanamkan cita-cita dihati and jangan fikir yang lain,insyaAllah dapat jua tu nanti."
i really really really want to get that scholarship!! :'(

final exam's coming...
after raya kami exam...
and after final exam,aku sit my AS...
uhh....
honestly,inda ku sabar ni kan exam...
kan tau my result and get promoted untuk upper6 next year...
tapi...when tani inda sabar,we'll get nothing but rugi...(i learn this from his experience)

banyak2 berdoa ramadhan ani...
semua pintu syurga dibuka...
semua doa dikabulkan...
huhuhuhuh...

Oh yeah,
1 more thing...
i was not allowed to date with someone since mama did her responsibility,searching the perfect one for me...
i just hope...mama tau ciri2 yang ku cari...
this heart ache so much...
takut-takut aku bukan yang dicarinya...
tapi i'll try to be isteri yang best...
susah ni woo...
about 5-6 years lagi...
inda lagi lama tu...

Tiada ulasan: